Červenec 2011

Modrá jak tůňka a ledový sněhulák

31. července 2011 v 23:47 | Achája Eressiel |  Šperkovnice
Je na čase rozproudit energie a vzpomínka na staré, povinné školní práce ze třeťáku by mohla dobře posloužit:)

První je přívěsek zvaný Sněhulák, hádejte proč. Je ze stříbra a zirkonů, veliký asi 3cm. Dělali jsme všichni stejný, abychom se naučili tenhle divný způdob zasazování kamenů do kónické obruby a taky to pěkné jednoduché ouško na pověšení. Taková nudná a protivná, nikoli přímo jednoduchá práce:D

Prapory

15. července 2011 v 1:48 | Achája Eressiel |  Poetic Tragedy
Poslední pravěká báseň ze středoškolských hodin češtiny... jedna z mých oblíbených.

Asociace na slova: Dým, vítr, zlatavý

RfP den 3.: You´re unbelievable, You´re undefeatable. Let´s ruin everything and never go home!

8. července 2011 v 18:00 | Achája Eressiel |  Maybe Memories
•Pondělí, den 3. A nejočekávanější, ve znamení setkávání. (Víc fotek, ač nevalné kvality, v galerii )
Poprvé mě probudilo teplo a ne zima. Brzy ráno jsem testla sprchy a pak se až do 12 válela ve stanu, jelikož zase začalo pršet. Navlékla jsem na sebe téměř kompletní Killjoy kostým, který se moc neliší od mého běžného odění, jen obvykle nosím obě punčochy stejné. (Přijde mi málo Killjoy a málo ujetý, ale je pravděpodobné, že některým lidem s e může zdát pohoršující dostatečně.) Popíjejíce v Green peace Duhové čajovně, sledovala jsem představení poloviny Vypsané fixy.

RfP den 1. a 2: All messed up and over my head

7. července 2011 v 17:23 | Achája Eressiel |  Maybe Memories
1. den Rock for people by se dal z mého pohledu vystihnout jedním slovem. Čekání.
Vlak z Turnova, kterým jsem plánovala cestovat, měl 10 minut zpoždění. Dorazivše do Hradce, ujel mi bud na letiště, ale ty naštěstí jezdí každou chvíli. Výměna vytisknuté vstupenky za černou pásku na ruce byla v pohodě.
Ale čekání ve frontě do stanového městečka, trvající víc než 3 hodiny? Když jsem se konečně dočkala a postavila si stan v té menší části městečka, byla jsem akorát tak zralá na to padnout a spát.

Feel like partyin‘…

2. července 2011 v 1:34 | Achája Eressiel |  Happiness Is a Warm Gun
…in punk colours. Únava posledních dní se vytratila po troše meditace a manter a byla nahrazena nedočkavým nadšením, které vzrostlo z neustálého poslouchání My chemical romance celý večer při balení batohu. Dnes po poledni vyrážím na Rock for people a vracím se ve středu tou dobou. Naivně doufám, že předpovědi počasí zase nevyjdou a ten déšť se nám vyhne. Nemám holinky ani kanady proti blátu, což je jediná vada na kráse mému nadšení.